Wstaw wodę na kawę...
Celem terapii pedagogicznej prowadzonej w naszej poradni jest eliminowanie deficytów poznawczo – emocjonalnych oraz rozwijanie sfery motywacyjnej dziecka. Zajęcia maja charakter indywidualny, opierają się nie tylko na tak zwanej „pracy stolikowej”, ale również innych, kreatywnych wypracowanych przez nasz zespół specjalistów rozwiązaniach. W toku pracy terapeutycznej modyfikacji poddawana zostaje struktura wiedzy małego pacjenta. Rozwijane są również umiejętności typowo szkolne. Dziecko nauczone zostaje JAK się uczyć. Prowadzący dąży do stopniowego eliminowania przyczyn niepowodzeń szkolnych oraz uzupełnienia braków w wiadomościach oraz umiejętnościach w sferze edukacyjnej.
Terapia pedagogiczna zalecana jest dla:
– dzieci o nieharmonijnym rozwoju (poznawczym, emocjonalnym);
– dzieci przedszkolnych z grup ryzyka dysleksji, czyli dzieci, które nie osiągnęły gotowości szkolnej;
– dzieci z zaburzeniami koncentracji uwagi;
– dzieci z zaburzeniami emocjonalnymi;
– dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej;
– dzieci z niepełnosprawnością intelektualną;
– dzieci ze specyficznymi trudnościami w opanowaniu umiejętności:
– czytania – dysleksja;
– dobrego poziomu graficznego pisma – dysgrafia;
– poprawnego pisania – dysortografia;
– matematyki – dyskalkulia;
– dzieci o obniżonej sprawności manualnej;
– dzieci z zaburzeniami orientacji w schemacie ciała i w przestrzeni;
– dzieci z zaburzoną koordynacją wzrokowo-słuchowo-ruchową;
– dzieci z opóźnionym rozwojem psychoruchowym;
– dzieci z zaburzoną lateralizacją.;
– dzieci z zaburzoną koordynacją wzrokowo-słuchowo-ruchową;
– dzieci z opóźnionym rozwojem psychoruchowym;
– dzieci z nadpobudliwością psychoruchową (ADHD).
Nie możesz kopiować zawartości tej strony